• أخر الاخبار

    24‏/07‏/2015

    نشترى كل ماهو قديم لديك من الاثاث والاجهزه

    أهالى ‫#‏المنصوره‬ الكرام

    نشترى كل ماهو قديم لديك من الاثاث المنزلى الخشبى والاجهزه المستعمله او الخرده

     التى قد تستغنى عنها نشترى اى شىء انت مش محتاجه بأنسب الاسعار يعنى الخرده القديمه او الموبيليا القديمه او الاجهزه المنزليه القديمه من الثلاجات او البوتاجاز او الغساله او غرف النوم والانتريه والصالون والسفره والدولاب والسراير المستعمله فقط أتصل بنا على رقم التليفون التالى 01011062415 فى مدينه المنصوره وضواحيها , مصر او زياره  صفحتنا على فيس بوك  للمزيد من التفاصيل

    شراء اثاث مستعمل

    لو تحبى تعملى بالمثل اللى بيقول نفع واستنفع اتفضلى خدى وقتك
    لو حد من اصحابك او معارفك عنده عفش عاوز يبيعه قوليلى وليكى الحلاوه عموله
    و على فكره فى ناس كتير ف المنصوره وضواحيها متعرفش ان فى حد بيشترى اصلا الحاجات القديمه المستعمله
    وفكرتنا اننا نعرفهم على افضل واشهر معارض بيع وشراء المستعمل 01097639685 سواء موبليا او اجهزه
    01097639685 بالمنصوره بيع وشراء الاثاث والموبيليا المستعمله غرف نوم - أنتريه _ صالون _ سفره _ أبواب وشبابيك
    بيع اى شىء انت مش محتاجه فى ?#‏المنصوره_مصر?
    اى مقتنيات قديمه وجميع المخطوطات القديمه وجميع العملات الفضيه والورقيه القديمه وجميع انواع الساعات السويسرى القديمه
    وجميع انواع السبح الحمراء والصفراء وعقد الكارم القديمه
    جميع انواع التماثيل الفرنساوى الانتيكه
    وجميع انواع الموبيليات المستعمله والقديمه
    وجميع اطقم الفضه والنحاس القديمه
    وجميع انواع الخرده والاجهزه المستعمله القديمه
    لو عندك اى شىء مما سبق وانت مش محتاجه فقط اتصل على الارقام التاليه : 01097639685 من 8 ص - 9 م
     http://forums.fatakat.com/thread5977589




    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    2 التعليقات:

    إرسال تعليق

    Item Reviewed: نشترى كل ماهو قديم لديك من الاثاث والاجهزه Rating: 5 Reviewed By: MiMi Meroo
    Scroll to Top