• أخر الاخبار

    19‏/12‏/2015

    افضل معارض لشراء اثاث مستعمل بالمنصوره 01011062415

    بسم الله الرحمن الرحيم


    نشتري منك الاثاث المستعمل بجميع انواعه في مدينة المنصوره
    " نشتري منك الأثاث المستعمل المنزلي والمكتبي و الفندقي بجميع أنواعه " نشتري المكيفات والأجهزة الكهربائية و الآلات الرياضية وغرف النوم والجلوس والطعام والمجالس والكنبات والسجاد  والسوبر ماركت "نشتري السكراب والألمنيوم والحديد والنحاس والخردة في المنصوره وضواحيها بأفضل الأسعار للتواصل
    الاتصال :  01011062415 -- 01097639685


    اضغط هنا لاستخدام تطبيق المحمول 

    انتريهات مستعملة للبيع فى المنصورة
    اثاث مستعمل للبيع فى المنصوره
    "نشترى الاثاث المستعمل فى مصر"
    شركات شراء الاثاث المستعمل فى مصر
    "اثاث"
    شراء اثاث مستعمل مصر 

     الاثاث المستعمل

     الاثاث المستعمل

     الاثاث المستعمل

     الاثاث المستعمل

     الاثاث المستعمل

     الاثاث المستعمل

     الاثاث المستعمل

     الاثاث المستعمل


     01011062415  ,, بيع وشراء الاثاث والموبيليا المستعمله غرف نوم - أنتريه _ صالون _ سفره _ أبواب وشبابيك
    بيع اى شىء انت مش محتاجه فى #المنصوره_مصر
    اى مقتنيات قديمه وجميع المخطوطات القديمه وجميع العملات الفضيه والورقيه القديمه وجميع انواع الساعات السويسرى القديمه
    وجميع انواع السبح الحمراء والصفراء وعقد الكارم القديمه
    جميع انواع التماثيل الفرنساوى الانتيكه
    وجميع انواع الموبيليات المستعمله والقديمه
    وجميع اطقم الفضه والنحاس القديمه
    وجميع انواع الخرده والاجهزه المستعمله القديمه
    لو عندك اى شىء مما سبق وانت مش محتاجه فقط اتصل على الاقام التاليه : 01011062415 من 8 ص - 9 م
     http://most3mlegypt.blogspot.com/

    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لو تحبى تعملى بالمثل اللى بيقول نفع واستنفع اتفضلى خدى وقتك لو حد من اصحابك او معارفك عن...
    ‎Posted by ‎شراء اثاث مستعمل‎ on‎ 5 ديسمبر، 2015
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 التعليقات:

    إرسال تعليق

    Item Reviewed: افضل معارض لشراء اثاث مستعمل بالمنصوره 01011062415 Rating: 5 Reviewed By: Mustafa Elmsry
    Scroll to Top